visainfo.lt – visa informacija vienoje vietoje!

Dyzelinių variklių dūmingumo matavimas (dūmingumo patikra) Galingas.lt dirbtuvėse

Dyzelinių variklių dūmingumo matavimas (dūmingumo patikra) Galingas.lt dirbtuvėse Dyzelinių variklių dūmingumo matavimas (dūmingumo patikra) Galingas.lt dirbtuvėse

GALINGAS LT, UAB

www.galingas.lt

Dūmingumo patikra – būtina procedūra atliekant dyzeliniais degalais varomo automobilio techninę apžiūrą. Taip nustatoma, koks yra dyzelinio kuro sudegimo efektyvumas variklyje. Seniems varikliams dūmingumo reikalavimai yra gana žemi, naujesniems – aukštesni, naujausiems – atitinkamai patys griežčiausi. Taigi, kodėl dūmina dyzelinis variklis?

Visų pirma, svarbu atkreipti dėmesį į išmetamųjų dujų spalvą.

Juodas dūmas. Dažniausiai pasitaikanti dyzelinių variklių „išmetimo“ spalva – juoda. Išmetamųjų dujų priežastis yra didelis suodžių kiekis: tai nepilnai sudegęs, apanglėjęs kuras. Paprastai taip nutinka dėl oro trūkumo, pernelyg didelio kuro kiekio, arba abiejų problemų vienu metu.

Galimos juodo dūmo priežastys:

  • nesandari variklio oro paėmimo sistema;
  • „stringantis“ praviroje padėtyje EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos) vožtuvas;
  • susidėvėję kuro purkštukai;
  • turbokompresoriaus gedimas;
  • blogas arba užsikimšęs variklio oro filtras;
  • kuro siurblio gedimas;
  • neteisingai sudaryta padidinto galingumo variklio valdymo programa  Dyzelinių variklių dūmingumo matavimas mūsų klientams – nemokamas.

Melsvas, baltas dūmas. Balkšvos / baltos spalvos dūmo nevertėtų painioti su vandens kondensato arba AdBlue skysčio garais. Tai – normalus reiškinys, netrunkantis ilgai – iki išgaruoja drėgmė.

Galimos melsvo, balto dūmo priežastys:

  • blogai veikiančio DPF suodžių filtro problemos;
  • nesėkmingai vykstanti jo regeneracija;
  • netvarkinga kuro įpurškimo sistema;
  • kartu su kuru dega ir tepalas.

Dyzelinio variklio dūmingumo patikra Galingas.lt dirbtuvėse atliekama greitai ir paprastai:

  1. Variklis sušildomas iki darbinės temperatūros.
  2. Padidintais variklio sūkiais, sukeliant įmanomą apkrovą pašalinami susikaupę suodžiai.
  3. Pajungiama dūmingumo matavimo įranga.
  4. Trumpais intervalais variklio sūkiai greitai sukeliami iki ribotuvo 4-10 kartų.
  5. Matavimo įranga apskaičiuoja variklio dūmingumą ir pateikia rezultatus.

* Testas atliekamas lauke. Variklis trumpą laiko tarpą, neilgais intervalais dirba maksimaliomis leistinomis apsukomis.

Dyzelinių variklių dūmingumo matavimas „Galingas.lt“ klientams – nemokamas. Visiems kitiems – beveik nemokamas. Kaina priklausys nuo meistrų užimtumo.

 

Pasidalink:

Įmonių straipsniai, naujienos, akcijos ir specialistų patarimai

  • Numatytas
  • Antraštė
  • Data
  • Atsitiktiniai
įkelti daugiau visų įkėlimui laikykite nuspaustą SHIFT klavišą įkelti visus