Spausdinti šį puslapį

Vilkikų ir žemės ūkio technikos Eko-tiuningas – mažiau kuro ir daugiau jėgos

Vilkikų ir žemės ūkio technikos eko-tiuningas – mažiau kuro ir daugiau jėgos Vilkikų ir žemės ūkio technikos eko-tiuningas – mažiau kuro ir daugiau jėgos

GALINGAS LT, UAB

www.galingas.lt

Čip tiuningas yra skirtas kuro sąnaudoms sumažinti. „Galingas LT“ pirmieji Vilniuje pasiūlė kokybiško Čip tiuningo paslaugą įperkamą kiekvienam klientui. Bendrovės įkūrėjai pasakoja kaip veikia vilkikų, traktorių ir kitos sunkiosios technikos variklio jėgos ir darbo efektyvumo padidinimas, sumažinant kuro sąnaudų suvartojimą.

Čip tiuningas – galios padidinimas, kuro sąnaudų sumažinimas, arba šių dviejų tikslų hibridas

„Galingas LT“ teikiamos paslaugos – variklių programavimas automobiliams, sunkvežimiams ir kitai technikai, tikslai – skirtingi. Pagrindiniai jų – kuro sąnaudų sumažinimas vilkikams, tuo pačiu padidinant galingumą bei sukimo momentą tiek, kiek leidžia variklio konstrukcija. Taip pat – galios didinimas lengviesiems automobiliams, žemės ūkio technikai. Visi darbai atliekami sudarant naują variklio valdymo programą.

Modernių variklių eksploatacinės savybės programinės jų valdymo įrangos dėka yra išnaudojamos plačiau arba siauriau, priklausomai nuo:

  • to paties variklio skirtingo galingumo modifikacijų skaičiaus;
  • vietinės rinkos reikalavimų tos pačios modifikacijos varikliui: vietinio kuro kokybė, vidutinė oro temperatūra, draudimo bei taršos emisijų reikalavimai, mokesčių ypatumai, ir kt.

Eko-tiuningas – variklio programinio valdymo modifikavimas taip, kad jis galėtų atlikti tą patį darbą efektyviau, tuo pačiu sunaudodamas mažesnį kuro kiekį. Taip padidinamas variklio naudingumo koeficientas.

Vilkikų ir žemės ūkio technikos Eko-tiuningas

Modifikuotoje variklio valdymo programoje, norint sumažinti kuro sąnaudas, tuo pačiu švelniai padidinant sukimo momentą bei maksimalų galingumą, keičiama:

  • įpurškiamo kuro kiekis bei sąlygos;
  • įpurškiamo kuro slėgis (jei reikia);
  • turbinos slėgis;
  • sukimo momento ir kiti ribotuvai;
  • ekologinių sistemų darbo parametrai (jei reikia);
  • kiti parametrai, susiję su variklio darbo proceso valdymu.

Kokių rezultatų tikėtis po naujos variklio valdymo programos sudarymo?

  • +15 –25% daugiau sukimo momento (priklausomai nuo konkretaus atvejo);
  • +10 –20% daugiau galios (priklausomai nuo konkretaus atvejo);
  • 5 –15% mažesnių kuro sąnaudų (statistiškai, priklausomai nuo variklio ir sąlygų – dažniausias rezultatas yra 6–10%) 

Vilkikų ir žemės ūkio technikos Eko-tiuningas

Specialus Čip tiuningas (Eko-tiuningas) traktoriams, kombainams, kitai sunkiajai technikai bei vilkikams

Standartinė variklio valdymo programa dažnai yra „įsprausta“ į rėmus, kurių privalo laikytis gamintojas, tačiau galutinis vartotojas – nebūtinai:

  • kuo didesnė biodyzelino koncentracija kure – tuo mažiau juntama deklaruojama variklio galia bei sukimo momentas;
  • nepalankios darbui sąlygos apsunkina variklį: šlapia žolė, sunkus dirvožemis, ir pan.;
  • ekologiniai reikalavimai (ypač sugriežtėję po 2013–2014 m.), stipriai apsunkinantys sąlygas, kuomet variklis gali išvystyti deklaruojamus parametrus.

Kaip tai veikia Čip tiuningas (Eko-tiuningas)?

Didesnis sukimo momentas, jį išnaudojant protingai, leidžia nudirbti tą patį darbą efektyviau. Pavarų dėžės pagalba atsiranda galimybė nudirbti tą patį darbą rečiau žeminant pavaras. Jei papildomas galingumas (sukimo momentas) išnaudojamas tinkamai bei dirbama ar vairuojama ne pernelyg agresyviai yra sumažinamos kuro sąnaudos. Be abejo, apkraunant variklį maksimaliai – kuro sąnaudų sumažėjimo tikėtis neverta, nes energija (galia) neatsiranda iš niekur. Tai galioja moderniems turbodyzeliniams varikliams. Benzininių variklių konstrukcija tokia, kad realus kuro sąnaudų sumažinimas praktiškai niekada neįmanomas (su retomis išimtimis).

Vilkikų ir žemės ūkio technikos Eko-tiuningas

Kokie sunkiosios technikos varikliai yra programuojami?

„Galingas.LT, turėdami atstovus bei partnerius daugelyje šalių ir praktiškai visuose žemynuose, programuoja praktiškai visus Europos, JAV bei Azijos šalių rinkoms skirtus variklius.

Europoje bei Lietuvoje dažniausiai programuojami:

  • vilkikai, sunkvežimiai, autovežiai, miškovežiai ir kita žemės ūkio ar sunkioji technika (Daf, Iveco, Kamaz, Man, Maz, Mercedes-Benz, Mitsubishi Fuso, Renault, Scania, Volvo ir kt.);
  • autobusai (Contrac Cobus, EvoBus (Mercedes-Benz, Setra), Irizar, Iveco Bus, MAN Truck & Bus (Neoplan), ir kt.);
  • traktoriai, kombainai ir kita žemės ūkio, statybų technika (AGCO Corporation (Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra), ARGO Tractors (McCormick, Landini), Caterpillar, Claas, CNH Industrial (Case IH, New Holland Agriculture, New Holland Construction, Steyr, Iveco Astra), Deere & Company (John Deere), JCB, SDF (Deutz Fahr, Kubota, Lamborghini Trattori, Manitou, SAME, Hurlimann), ir kt.).

Apibendrinant, Čip tiuningas tai – naujos variklio valdymo programos sudarymas senosios pagrindu. Čip tiuningas padeda maksimaliai išnaudoti variklio naudingumą, švelniai padidinant galią bei sukimo momentą, ir tuo pačiu – sumažinant kuro sąnaudas tam pačiam darbui atlikti.

  • šrifto dydis
Pasidalink:

Susiję įrašai (pagal žymę)

Joomla SEF URLs by Artio