Spausdinti šį puslapį

Maisto papildai sportui ir sveikatai – kaip išsirinkti kokybiškus?

Maisto papildai sportui ir sveikatai – kaip išsirinkti kokybiškus? Maisto papildai sportui ir sveikatai – kaip išsirinkti kokybiškus?

Kad jaustumėmės sveiki, stiprūs ir energingi, mūsų organizmui būtini įvairūs vitaminai bei mineralai. Tai tampa ypač aktualu sportuojantiems, dirbantiems fizinį ar įtemptą protinį darbą. Kad patenkintume organizmo poreikius, reikia suvartoti didelius įvairių daržovių, vaisių ir kitų maisto produktų kiekius. Deja, tai padaryti yra sunku, todėl rekomenduojama būtinus vitaminus ir mineralines medžiagas, papildomai gauti iš maisto papildų. Maisto papildų rinka itin plati, tačiau, kaip iš siūlomos įvairovės išsirinkti kokybiškus ir gerai pasisavinamus maisto papildus?

Vaistinėse, prekybos centruose, el.parduotuvėse siūloma įvairiausių gamintojų produkcija imuniteto stiprinimui, širdžiai bei kraujotakai, atminčiai, sąnariams ir t.t. Sporto ir sveikatingumo klubuose treneriai reklamuoja įvairiausius sporto papildus. Tačiau kurie iš jų yra iš tiesų kokybiški?

Deja į rinką ne visada patenka kokybiški bei sertifikuoti maisto papildai sportui ir sveikatai. Prekybos vietose egzistuoja įvairių maisto papildų, savo sudėtyje turinčių draudžiamų maisto priedų, tokių kaip konservantai ar dažikliai. Nemažai tokių papildų patenka iš trečiųjų šalių, tačiau gali būti atgabenti per Europos Sąjungos šalis.

Kaip įsitikinti maisto papildų kokybe?

  • Pasidomėkite maisto papildų gamintoju ir jo žinomumu ir pripažinimu. Tikėtina, kad maisto papildai sukurti žinomo ir pripažinto gamintojo laboratorijoje bus kokybiški ir saugūs.
  • Skaitykite maisto papildų etiketes ir sudėtį. Įvertinkite į sudėtį įeinančias medžiagas ir jų kiekius. Pasidomėkite, kokia yra vienų ar kitų veikliųjų medžiagų rekomenduojama paros norma. Pasitaiko atvejų, jog vitaminų ar mineralų kiekis maisto papilde yra per mažas arba gerokai viršija rekomenduojamas normas. Abiem atvejais tokie maisto papildai ne tik neduos naudos, bet viršijus rekomenduojamus vitaminų kiekius gali pabloginti sveikatos būklę.
  • Pasidomėkite ar maisto papildai praėjo reikalingus patikrinimus ir yra saugūs vartoti. Venkite tų, kurie tokių patikrinimų nepraėjo, nes galite pakenkti savo sveikatai.
  • Neapsigaukite ant tokiais užrašais ant pakuočių, kaip „organinis“, „natūralus“ ar „ekologiškas“, kurie gali būti toli nuo tikrosios šių žodžių reikšmės. Pavyzdžiui, gamintojas gali naudoti natūralias tačiau visiškai nederančias tarpusavyje medžiagas. Tokiu atveju net ir teoriškai natūralūs maisto papildai ne tik neteiks naudos, bet gali padaryti žalos.
  • Lengviau organizmą aprūpinsite subalansuota vitaminų bei mineralų įvairove, rinkdamiesi kompleksiškus maisto papildus.

„NeoLife“ linijos vitaminai ir maisto papildai – užtikrinta ir patikrinta kokybė

„NeoLife“ produktai atitinka visus kokybiškų maisto papildų reikalavimus ir yra idealus būdas papildyti kasdienę mitybą reikalingomis medžiagomis. Produkcija išsiskiria preciziška gamybos kontrole ir maksimaliais standartais Maisto papildų gamybai naudojamos tik aukštos kokybės natūralios maistinės medžiagos, kurių svarba tyrimais įrodyta žymiausių pasaulio mokslininkų ir mitybos specialistų.

„NeoLife“ – tai oficiali, daugiau kaip šešis dešimtmečius sėkmingai veikianti, pasauliniu lygmeniu pelniusi pripažinimą ir užimanti aukštas pozicijas maisto papildų rinkoje, kompanija, siūlanti išskirtinės kokybės, saugius produktus.

Kokybė – tai kertinis kompanijos prioritetas, kurių sudedamųjų dalių standartus kiekvienam „NeoLife“ linijos produktui nustato Mokslo patarėjų taryba. Viskas, kas susiję su kompanijos produkcija – nuo tiekėjų iki žaliavų, atitinka itin griežtus efektyvumo, grynumo, konsistencijos, kilmės reikalavimus.

„NeoLife“ linijos vitaminai ir maisto papildai yra saugūs, veiksmingi, išbandyti ir patvirtinti klinikiniais tyrimais.

Greitai ir patogiai įsigyti „NeoLife“ linijos maisto papildų galite čia: https://www.provitaminai.lt/neolife-vitaminai-ir-papildai/

  • šrifto dydis
Pasidalink:

Susiję įrašai (pagal žymę)

Joomla SEF URLs by Artio