Spausdinti šį puslapį

Visos logistikos paslaugos net reikliausiems kroviniams

Visos logistikos paslaugos net reikliausiems kroviniams Visos logistikos paslaugos net reikliausiems kroviniams

Daugybė Lietuvos ir užsienio įmonių susiduria su kuo įvairiausiomis logistikos problemomis: atsitinka taip, kad kroviniai juda pernelyg lėtai arba jų pervežimas kainuoja pernelyg brangiai, o kartais krovinys, deja, pasiekia tikslą apgadintas... Kada kokį pervežimo būdą pasirinkti?

Užsakovo poreikis – svarbiausia

UAB „ArkAmA“ nuo 2010 m. profesionaliai ir inovatyviai teikia tarptautinės logistikos paslaugas. Bendrovė savo sėkmę tiesiogiai sieja su klientų sėkme, todėl pagrindinis įmonės veiklos prioritetas – kliento poreikių išsiaiškinimas bei jo užsakymų vykdymas jam palankiausiomis sąlygomis.

Kaip tik remiantis kliento poreikiu – kaip greitai, kokio vertingumo, iš kokios šalies ir kokių gabaritų krovinį reikia pergabenti bei koks tam yra skiriamas biudžetas – ir nustatomas optimaliausias transporto rūšių bei pervežimų derinys.

Pavyzdžiui, priklausomai nuo krovinio dislokacijos vietos, krovinys Lietuvą gali pasiekti lėktuvu, geležinkeliu arba jūrų transportu – skraidinant greičiau ir brangiau, o antžeminiu transportu – pigiau, bet maždaug dukart ilgiau... Krovinių gabenimas jūra yra populiariausias pervežant didelius negabaritinius krovinius, kurių pristatymo terminas „nedega“, o svoris nėra svarbus. Palyginti, lėktuvu gabenamų krovinių svoris ribojamas iki 18 t, bet jie pristatomi kur kas greičiau.

Atvejis iš praktikos

„Iš Vokietijos ir Suomijos į Kauną sykį gabenome labai vertingą, stambiagabaritį krovinį su komplektuojančiomis dalimis, – prisimena vieną iš paskutiniųjų transporto derinimo uždavinių UAB „ArkAmA“ vadovas, Artūras Surdokas. – Vežėme paprastu tentiniu autotransportu, pakrovę į septynis automobilius. Toliau krovinio kelias krypo į Maskvos regioną, ir gerokai pasukome galvą svarstydami tolesnio gabenimo būdą. Geležinkeliu būtų buvę pigiau, bet trukę ilgiau ir buvę mažiau saugu, mat krovinys būtų kraunamas ant geležinkelio platformų ir vežamas be priežiūros 6 – 7 paras. Automobiliais – brangiau, kelias truktų trumpiau (apie 3 – 4 paras), be to, nuolat palaikytume ryšį su vairuotojas ir galėtume operatyviai spręsti bet kokias iškilsiančias transportavimo problemas.“

Krovinių gabenimas geležinkeliu turi ir dar vieną svarbų niuansą: tegu šitaip gabenti ir pigiau, tačiau ne visur galutinį tikslą galima pasiekti dėl bėgių infrastruktūros nepaslankumo...

Rezultate, įvertinę užsakovo poreikį krovinį pristatyti kuo greičiau, įmonės logistikos specialistai priėmė sprendimą pasirinkti tegu ir brangesnį, bet operatyvesnį gabenimo būdą ir vežti krovinį per Rusiją automobiliais.

Logistiką diktuoja krovinio specifika

Nuo krovinio specifikos priklauso ir būdas, kaip jis bus pakraunamas į transportą: mažesnių matmenų, lengvesnis krovinys gali būti kraunamas autokrautuvais, didelis ir sunkus – kranais.

Be krovimo būdo, visi pervežami kroviniai skirstomi į gabaritinius ir negabaritinius atsižvelgiant į svorį ir matmenis. Viršijęs tam tikras ribas (kurios kiekvienoje šalyje gali skirtis), krovinys pripažįstamas negabaritiniu ir jo pervežimas tampa sudėtingesniu: gali prireikti specialaus transporto, leidimų, papildomų tvirtinimo elementų ar net palydos, o išskirtinių, didžiulių gabaritų kroviniams gali net būti sudarytas specialus maršrutas!

Būtent dėl tokių techninių logistikos niuansų (o taip pat ir daugybės kitų klausimų, kylančių transportuojant krovinius) sprendimo ir rekomenduojama bendradarbiauti su patikima logistikos įmone, turinčia tarptautinio gabenimo paslaugų patirties. Juk sėkmingai ir laiku pristatytas krovinys – vienas iš svarbiausių sudedamųjų sėkmingo verslo elementų.

Patikėkite savo krovinį profesionalams!

UAB „ArkAmA“ siūlo visą logistikos paslaugų pasirinkimą: ne tik patį gabenimą ir krovą, bet ir krovinių sandėliavimą europiniuose, muitinės ar laisvuosiuose sandėliuose, aprūpintuose net šaldymo sistema. Ten pat – sandėliuose – darbuotojai pagal užsakovo poreikį krovinį rūšiuoja, sveria (kad ir kartu su vilkiku), markiruoja, apsuka jį plėvele, klijuoja etiketes.

Kartu su sandėlių paslaugomis, kompanija suteikia ir muitinės tarpininko, reikalingo gabenant krovinius į Lietuvą (ar kitas ES šalis) iš Rusijos, JAV ar kitų muitų sąjungos valstybių, paslaugas. Muitinės tarpininkas operatyviai ir kvalifikuotai parengia dokumentus bei perduoda juos muitinei, kuri, savo ruožtu, suteikia leidimą krovinį gabenti toliau. Jauni, entuziastingi, profesionalūs ir paslaugūs kompanijos darbuotojai, atsižvelgdami į užsakovo poreikius, visada pasirengę rasti optimaliausią gabaritinių ar negabaritinių krovinių gabenimo būdą. Prireikus krovinys gali būti net nuvežamas nuo durų iki durų, – paimamas iš kliento ir nugabenamas tiesiai kliento užsakovui.

 

Daugiau informacijos:

  • šrifto dydis
Pasidalink:

Susiję įrašai (pagal žymę)

Joomla SEF URLs by Artio