visainfo.lt – visa informacija vienoje vietoje!

Kapitalinio automobilio remonto revoliucija - RVS TECHNOLOGIJA

Kapitalinio automobilio remonto revoliucija - RVS TECHNOLOGIJA Kapitalinio automobilio remonto revoliucija - RVS TECHNOLOGIJA

RVS TECHNOLOGIJA, IĮ

Kapitalinio automobilio remonto revoliucija. RVS-master tai pažangiausia ir sparčiai plintanti ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje, technologija. Besitrinantys susidėvėję metalo paviršiai atsistato metalo keramikos pagrindu. Jos unikalumas - variklių, pavarų dėžių, reduktorių ir t.t. remontas atliekamas automobilio eksploatacijos metu, tai yra, jų neardant.

Kas yra RVS-master?

RVS-master – tai atstatomoji remonto sudėtis - smulkios dispersijos, daugiakomponentinis susintetintas mineralas (serpantinitas, šungitas, nefritas) ir specialiųjų priedų bei katalizatorių (know-how) mišinys. RVS netirpsta jokiame skystyje, tame tarpe, nei degaluose, nei tepaluose, bet dera su visais jų tipais.

Kaip veikia RVS-master?

Paruoštas mišinys supilamas į variklio karterį per alyvos užpylimo angą. Susimaišęs su tepalu karteryje, mišinys patenka ant trinties veikiamų paviršių: stūmoklių – cilindrų grupės, alkūninio ir paskirstymo velenų, tepalo siurblio ir kt.. RVS-master, varikliui veikiant, dėl metalinių paviršių trinties iššaukia reakciją, kurios metu lydosi naujas metalo keramikos sluoksnis, storesnis ten, kur didesnė trintis arba, kur didesnis susidėvėjimas.

rvspav

RVS-master Savybės:

Metalokeramikos apsauginio sluoksnio SAVYBĖS:

absoliuti adhezija (sukibimas) su metalais molekulių lygmenyje, kas apsaugo nuo paviršiaus atsisluoksniavimo

vienodas linijinio terminio plėtimosi koeficientas palyginti su metalais, ant kurių jis susidarė, todėl nenutrupa ir nesisluoksniuoja kaitinant ir ataušinant

smūginis atsparumas – iki 50 kg/mm2

trinties koeficientas – 0,003-0,007!

atsparus oksidavimuisi ir korozijai (chemiškai inertiškas)

atsparus ugniai (suirimo temperatūra apie 1700 laipsnių)

apsaugo paviršius nuo vandenilio skylinėjimo; Apsaugo nuo elektrocheminės korozijos (dielektrikas).

RVS technologijos efektas susidėvėjusiems varikliams:

išauga nuo 4-6 atm. iki 11, 5- 12,5 atm.

(dyzeliniuose varikliuose - nuo 15 iki 27 atm. ir nuo 21 iki 32 atm.), Išsilygina visuose cilindruose.

Vibracija sumažėja iki 50%

Tepalo slėgis pakyla nuo 1-2 atm, iki 3-5 atm.

Trinties koeficientas sumažėja iki 0,003

Degalų ekonomija nuo 5-20% (kartais daugiau)

Vožtuvų hidrokompensatorių triukšmingumas nutyla

CO ir CH variklio išmetamuose dujose sumažėja 2-3 kartus

Tepalų sąnaudos nuo 1,5 l 1000 km sumažėja iki 0

Žiemos metu variklis užsiveda žymiai lengviau.

Nesant tepalo tempimo sistemoje variklį galima eksploatuoti iki 200km.

Efekto ilgaamžiškumas siekia 100 000 km. ir daugiau.

RVS technologijos efektas naujiems varikliams:

Padidėja variklio galia iki 1-3 a.j (kw)

Sumažėja vibracija

Sumažėja degalų sąnaudos

Žiemos metu žymiai lengviau užsiveda

Padidėja variklio ilgaamžiškumas 2-3 kartus

RVS-master padėvėtuose varikliuose naudojamas 2 kartus. Po pirmojo RVS-master apdorojimo, nuvažiavus 400-500 km, atliekamas antras, sekantis apdorojimas atliekamas tik po 100 000km (priklausomai nuo variklio susidėvėjimo)

naudojimas

 

Traktorius "Massey Ferguson 3650", 1993 m. laidos, išdirbęs 9000 motovalandų ir priklausantis ūkininkui G.Narbutui iš Šeduvos. RVS-master buvo panaudota aukšto slėgio degalų siurbliui"Lukas CAV" parametrams atstatyti. Prieš tai traktoriui trūko galingumo, dūmijo, pereikvojo degalus. Apdorojus, traktorius nustojo dūminti, išaugo galingumas, ženkliai sumažėjo degalų suvartojimas. Po 1000 mot. vai. parametrai dar nepasikeitė.

 

Vilkikas "Mercedes-Benz Actros" degino tepalą 9500 km - 14 litrų. Po RVS-master panaudojimo sudegina tik 1-2 litrus. Po 12000-14000 km vilkikas buvo patikrintas"Mercedes" diagnostikos centre Vilniuje. Nustatyta, kad variklis susidėvėjęs tik 0,8%! Vilkikas nuvažiavo per 92000 km ir tepalo daugiau 2 I - 10000 km nedegino. Mašina priklauso UAB "Utenos melioracija".

 

UAB "Panevėžio autobusų parkas" autobuso "Scania" vairą galima buvo pasukti tik dviem rankomis. Apdorojus vairo stiprintuvą RVS-master, vairuotojas 3 metus vairą suko visiškai lengvai. Su atremontuotu vairo stiprintuvu autobusas nuvažiavo 200 000 km.

 

"Ford Sierra" UAB "Garna" (Pasvalio r.) kompresija variklio cilndruose buvo 5,5 - 7,2 - 8,0 - 11,5 atm. Po 3 val. panaudojus RVS-master kompresija pakilo iki 12,0 - 12,0 - 12,5 - 12,5 atm. ir jau 3 metai nesikeičia

 

 

 

 

Pasidalink:

Įmonių straipsniai, naujienos, akcijos ir specialistų patarimai

  • Numatytas
  • Antraštė
  • Data
  • Atsitiktiniai
įkelti daugiau visų įkėlimui laikykite nuspaustą SHIFT klavišą įkelti visus