visainfo.lt – visa informacija vienoje vietoje!

SEO tendencijos 2021: kas skatins verslo sėkmę skaitmeninėje erdvėje?

SEO tendencijos 2021: kas skatins verslo sėkmę skaitmeninėje erdvėje? SEO tendencijos 2021: kas skatins verslo sėkmę skaitmeninėje erdvėje?

SEO optimizacija kasmet įgauna vis spartesnį pagreitį ir jau seniai yra tapusi nepamainomu įrankiu internetinėms svetainėms siekiant įsitvirtinti skaitmeninėje erdvėje. Profesionaliai atliekamos SEO paslaugos verslui suteikia itin daug naudos: skatina matomumą, didina pardavimus ir dar daugiau.

Kaip ir daugelyje marketingo sričių, taip ir SEO optimizacijos srityje kiekvienais metais įsilieja naujovių, išryškėja specifinės tendencijos.

Kokios tendencijos SEO srityje prognozuojamos ateinantiems metams? Į ką turėtų atsižvelgti SEO specialistai ir SEO paslaugų naudotojai, siekdami pozityvių rezultatų 2021-aisiais?

Koncentracija į aukštos kokybės turinį

Net ir profesionaliai atliekamas vidinis SEO ar išorinis SEO nesuteiks pelningų rezultatų be aukštos kokybės turinio, kuris ir toliau išlieka vienu iš svarbiausių rodiklių didinant tinklapio matomumą paieškos sistemose.

Siekiant išlaikyti tinklapio populiarumą ir vartotojų pasitikėjimą, svarbu koncentruotis į unikalų, originalų, kokybišką turinį. Turinys turi būti aktualus, įdomus ir naudingas kuo platesnei vartotojų daliai, tačiau svarbiausia – tikslinei auditorijai.

Paieškos išmaniaisiais telefonais svarba

2019-aisiais Google įdiegė puslapių indeksavimo išmaniaisiais telefonais atnaujinimą, kuris sąlygojo, jog paieškoje išmaniaisiais telefonais pirmiausia yra pasiekiami tie puslapiai, kurie optimizuoti naudojimuisi mobiliaisiais telefonais. Dar daugiau, prognozuojama, jog iki 2025 metų apie 73 procentus interneto vartotojų internetą pasieks mobiliaisiais įrenginiais.

Taigi itin svarbu, kad internetinė svetainė būtų lengvai pasiekiama ir greitai pakraunama ne tik kompiuterių, bet ir telefonų naudotojams. Siekiant išlaikyti puslapio konkurencingumą paieškoje, verta koncentruotis į profesionalų puslapio pritaikymą skirtingų gamintojų ir modelių išmaniesiems telefonams.

Auganti vaizdinės medžiagos paklausa

Tyrimai rodo, jog daugiau kaip pusė vartotojų norėtų matyti daugiau savo sekamų prekės ženklų vaizdinio turinio. Tai nereiškia, jog kiekvienas prekės ženklas turi kurti savo Youtube kanalą – yra daugybė platformų, kur gali būti talpinamas vaizdinis turinys. Šiuo atveju vaizdinis turinys ir pačiame tinklalapyje – puikus pasirinkimas.

Kaip optimizuoti vaizdinį turinį? Svarbu parinkti tinkamus pavadinimus, aprašymus, įtraukiant reikalingus, aktualius ir tikslingai parinkus raktažodžius.

Atidesnis žvilgsnis į vartotojų srautą

Nors gali atrodyti, kad masinis vartotojų srautas tinklalapyje yra vienas svarbiausių SEO tikslų, kartais didelis srautas tinklalapyje nesuteikia jokios apčiuopiamos naudos. Taigi verta vadovautis ne vien kiekybės, bet ir kokybės kriterijumi – verčiau pasiekti tikslinę auditoriją, kuri išties pirks siūlomus produktus ar paslaugas. SEO strategija turėtų būti orientuota į verslo augimą, geresnį įsitvirtinimą rinkoje ir pardavimų skatinimą.

Pritaikymas paieškai balsu

Pastaraisiais metais itin išpopuliarėjo greita paieška balsu, ypač tarp mobiliųjų telefonų naudotojų. Tikėtina, kad vartotojams norint vis greičiau ir paprasčiau pasiekti ieškomų rezultatų, paieška balsu Google sistemoje vis aktualės. Tad siekiant didinti puslapio konkurencingumą, patartina internetines svetaines optimizuoti paieškai balsu.

Daugiau apie SEO ir SEO paslaugas – https://edvinaspaliskis.lt/

Pasidalink:

Įmonių straipsniai, naujienos, akcijos ir specialistų patarimai

  • Numatytas
  • Antraštė
  • Data
  • Atsitiktiniai
įkelti daugiau visų įkėlimui laikykite nuspaustą SHIFT klavišą įkelti visus