visainfo.lt – visa informacija vienoje vietoje!

Supraskime Z kartos įpročius, susijusius su sportu

Supraskime Z kartos įpročius, susijusius su sportu Supraskime Z kartos įpročius, susijusius su sportu

Nenuostabu, kad Z kartos sporto lošėjai labai skiriasi nuo lošėjų iš ankstesnių kartų. Iš tiesų, tai tikrai nėra netikėta, atsižvelgiant į tai, kad Z karta yra visiškai nauja karta, patyrusi pilną transformaciją visuose gyvenimo aspektuose – elgesyje, stiliuje ir požiūryje.

Įdomu yra tai, kad kaip ir skiriasi jų įpročiai, susiję su sportu, taip ir skiriasi jų elgesys bei pomėgiai, susiję su tokiomis veiklomis, kaip sporto lazybos, nepaisant jų kilmės ar gyvenamosios vietos. Naujosios kartos lažybų įpročiai skiriasi nuo ankstesnių kartų, tačiau jie taiko panašius lažybų būdus, nepaisant to, kur jie atlieka savo statymus. Nesvarbu, ar jie naudojasi lažybų svetainėmis Portugalijoje, ar internetinėmis lažybomis JAV.

Aptarkime keletą pagrindinių aspektų, kurie padės suprasti jų požiūrį į lažybas

1. Jie mieliau žiūri trumpus sporto renginio vaizdo įrašus, nei visą žaidimą. Jie nori sutrumpintos renginio versijos viename vaizdo įraše. Štai kodėl momentiniai kadrai iš sporto renginio socialiniuose tinkluose tarp Z kartos yra daug populiaresni, nei realiai transliuojamas žaidimas per televiziją ar kitą platformą. Šiems, jaunesniems sporto lažybų lošėjams yra svarbu sekti tik tai, kas yra svarbiausia. Jie nenori vargti ar eikvoti savo laiko viso renginio stebėjimui, kai tai, kas yra svarbiausia, gali būti pamatoma vos per kelias minutes.

Kokią reikšmę tai turi lažyboms? Na, akivaizdu, kad Z kartos lošėjai ne taip dažnai užsiima lažybomis gyvai. Paprastai jie nori atlikti statymus prieš žaidimą ir tiesioginius statymus, o kai pasirenka statyti gyvose lažybose, jie tai daro labai specifiniuose sporto renginiuose arba labai ypatinguose žaidimuose, pavyzdžiui, UFC kovose, kurias transliuoja kai kurie internetiniai kazino, kuriuos galime rasti online-casino-pt.com.

2. Jie nori gauti viską. Žiūrėdami sporto renginį, jie nori gauti visapusišką patirtį. Tai reiškia gerą grafiką, statistiką, duomenis, AR ir kitas vaizdines priemones, kurios daro renginį daug įdomesniu ir smagesniu.

Kokią įtaką tai daro jų lažybų įpročiams? Tai reiškia, kad jie mieliau rinksis atlikti statymus tose sporto šakose ir įvykiuose, apie kuriuos jie arba turi lengvai prieinamą informaciją ir statistiką, arba gali lengvai ją gauti, tam, kad galėtų atlikti savo analizę.

Taip pat, kaip jie mėgsta gauti visapusišką patirtį žiūrint sporto renginį, taip ir atliekant statymus – jie nori geros, visapusiškos patirties. Taigi, jie yra linkę labiau vertinti tas lažybų svetaines ar lažybų tarpininkus, kurie teikia didelę svarbą ne tik lažybų suteikimui, bet ir gali jiems suteikti įvairiapusišką, gerą ir sklandžią naudojimosi patirtį.

3. Juos sunkiau sudominti, patenkinti ir įtraukti. Jiems viskas lengviau nusibosta, o tas faktas, kad jie iš prigimties yra ne tiek įsitraukiantys, reiškia, kad sporto žiniasklaidos įmonės, transliuotojai ar net lažybų svetainės (kaip pavyzdžiui lažybų bendrovės Lietuvoje) turi suteikti jiems daugiau skirtingų būdų, kurie padidintų jų susidomėjimą ir jie norėtų skirti savo laiką renginio stebėjimui ar pilnai “pasinerti” į tam tikrą sporto žaidimą.

Z karta nėra įsitraukusi, kol neatsiranda kažko, kas stipriai patrauktų jų dėmesį. Ir kas gali labiau patraukti jų dėmesį, nei pasiūlyti jiems galimybę užimti tam tikrą dalį sporto renginyje. Lazybos leidžia jiems užimti tam tikrą vietą sporto renginyje, o to pasekoje jie ilgainiui labiau įsitraukia ir stebi sportą bei seka jų naujienas su daugiau entuziazmo.

4. Jie įsitraukia į viską, kas tuo metu yra populiaru. O kas yra labiau populiaru, nei bet kuri sporto šaka, rungtynės, komanda, žaidėjas ar vienas konkretus sportininkas, kuris dominuoja diskusijose ir yra plačiai minimas socialiniuose tinkluose? Kas yra populiariau nei tai, kas surenka galybę apkalbų socialinėje erdvėje ir susilaukia milijonų komentarų ir pasidalinimų?

Z karta nori stebėti tuos sporto renginius, kurie yra tikrai populiarūs ir sulaukia didelio dėmesio internetiniame pasaulyje. Jie nori žinoti viską apie tai, apie ką yra plačiausiai diskutuojama tokiose platformose kaip „TikTok“, „Facebook“, „Twitter“ ar „Instagram“. Taip yra todėl, kad jiems patinka dalintis savo nuomone ir jie labiau mėgaujasi tarpusavio bendravimu žiūrint sporto renginį, nei pačiu renginio žiūrėjimu.

Ką mums tai sako apie jų lažybų įpročius? Kaip ir akivaizdu, kad Z kartos lošėjai dažniausiai renkasi aukšto lygio sporto renginius pasižyminčius dideliu ažiotažu, nekantriai visuomenės laukiamus renginius ir ypatingai populiarius žaidimus. Jie mėgsta eiti su srautu ir būti to, kas vyksta, dalimi. Ir jie tikrai turi ką pasakyti apie tai, kas vyksta!

Pasidalink:

Įmonių straipsniai, naujienos, akcijos ir specialistų patarimai

  • Numatytas
  • Antraštė
  • Data
  • Atsitiktiniai
įkelti daugiau visų įkėlimui laikykite nuspaustą SHIFT klavišą įkelti visus